Eylül o...

Ve Eylüllll...
Ayların bir cinsiyeti olsaydı eğer, kadına en çok yakışan ay derdim Eylül için ben size...
Eylül ayını çok seviyorum...
Ne mutlu bana ki bu ayda da doğmuşum...
Ondan mıdır bilmiyorum, farklı hissediyorum bu ayda kendimi nedense...
Eylül başlangıçları çağrıştırır. Gizem...Asalet...Zerafet...Hüzün...Barış...Aşk...
Yeni mevsim...Yeni bir sayfa...Yeni düzenler hazırlıklar...
Ne bileyim odunlar alınır, kış için salçalar tarhanalar.Hummalı tatlı bir telaş alır hepimizi aslında.
İşte o günlerin başlangıcı bu gün...
Bu gün hepimiz için güzel başlangıçlar diliyorum.
Ve kocaman bir günaydın ile birlikte,
hoş geldin diyorum şu canım Eylül'e...
Eee Hadi kalkınn...! Ne duruyorsunuz hala?
Kalkınnn Eylül çalıyor kapınızı...! Duymuyor musunuz?
Eylül o gelen...



ayşe nurhan karahan


Popüler Yayınlar