ben bu gün...

Ben bu gün…

Bu gün ne yapacağımı mı sordunuz?
 
Denizi koklayacağım içime çeke çeke…
Yelken açmış teknelere var gücümle sesleneceğim…
Rüzgar bana ne söylüyor duyacağım…
Bulutlarla dans eden martı olacağım…
Ve diğer martılarla konuşacağım…
Ya balıklar?
Balıkları unutur muyum?
Onlara deniz kızını soracağım…
Benden selam edin ona diyeceğim…
Biz onu çok seviyoruz diyeceğim…
Güzel bir kaya bulup deniz kenarında kitap okuyacağım…
Gördüğüm her çiçeği koklayıp içime çekeceğim doya doya…
Goncalarını inceleyeceğim uzun uzadıya…
Toprağı koklayacağım…
Kelebekleri, kuşları  seyredeceğim…
Doğadaki her sese kulak kesileceğim…
Son ses ezgiler dinleyeceğim…
Bir kahvede çay içip,
yaşlı bir amca ile sohbet edeceğim…
Sevdiği ile hikayelerini anlattıracağım ona…
Yoldan geçen teyzelerin amcaların ellerindeki filelere sarılacağım…
Sokaktaki her kediyi ve köpeği seveceğim…
Yıldızlar tutacağım dilekler dileyip...
Gece ayın üzerine oturup,
yeryüzünün ışıl ışıl yanan doyumsuz ışıklarını seyredeceğim gökyüzünde... 

Bu gün ben,
doğanın selamını alacağım…

Ben bu gün;
yeniden doğacağım…!

Ayşe Nurhan Karahan

Popüler Yayınlar