Bana sen diyorsun kiii...!!!



Bana sen diyorsun ki ;

O taşa değme sakın !
Aralama o perdeyi !
O dalı ırgalama !
Mıncıklama o konuyu !
Onu bırak, şunu al !
Onu değil ötekini !
Hayır ona dokunma !
Elleme sakın şunu !

Bana sen diyorsun ki ;

Yürümek okey !
Yürüyüşmek no !
Kol sallamak yes !
Kol sallaşmak nayn !
Solo şarkı okey !
Koro türkü no !
Pikapa okey!
Kitaba nayn !

Bana sen diyorsun ki ;

Caddeler açtırdım gelip geçmeğe !
Çarşılar donattım gezip görmeğe !
Vitrinler bezettim durup bakmağa !
Yürüsene lan oğlum !
Gezsene çarşıları !
İmrensene vitrinlere lan oğlum !

Bana sen diyorsun ki ;

İşte çayır işte top!
Tepişsenize !
İşte bar işte disko !
Tepişsenize !
Bakma öyle aval aval yüzüme !
Al kızını delikanlım, götür teyzene !
Teyzen izin vermezse el şakasına !
Uzanıver annene !
Bak ne güzel yerler açtım ben sana !
Kahvehane, birahane, taverna !
Poker, briç, bezik oyna !
Bilmiyorsan satranç, rulet!
Vur tavlanın kıçına !
Yiyip içip eğlenin!
Eğlenin be çocuklar !
Dua edin bu günleri verene !
İnanmayın bize kötü diyene !

Kağıtsa işte kağıt evladım !
Baskıysa işte baskı !
Hem rotatif hem ofset !
Nişan, nikâh, düğün dernek, sünnet münnet, kartvizit !
Sümkürün isterseniz!
İsterseniz silinin !

Boş verin çağdaşlığa çağdaş düzeye!
Muassır medeniyetse muassır medeniyet !
Gerisi vızıt mızıt!


Ya ben sana ne diyeyim ey hırtlambolos !!!!!

Ne diyeyim bu güneşli bu güzel günde sana !!!!

Gömütlük mü burası? !!
Buluntular müzesi mi ne yani? !!
Korkuyorsan yaygara ne? !!
Korkmuyorsan yaygara ne? !!
Gel benimle !!
Çık sokağa !!
Kaldır küflü alnını bahar şarkılarına !!
Dağılsın korkuların !!
Senin küflü duvarında o eski saat !!
Benimse yüreğimden bahar selleri !!

Bu güneşli günde bu aptalca pazarlık !!!
Olmaz ki hırtlambolos !!!
Olmaz ki be babalık!!!



Hasan Hüseyin Korkmazgil




Popüler Yayınlar